جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۲۰:۵۹

نيازمند حجم بيشتر فرهنگ سازی در دریا هستیم

باشگاه خبری فراساحل: معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران: جشنواره ملی دريا مسير پيشرفت ما را برای رسيدن به توسعه دريايی همراهی ‌می‌كند اما آنچه بايد بدانيم آن است كه در نقطه فرهنگ سازی نقص‌‌ها زياد است كه بايد آنها را مورد توجه قرار داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از  مارین نیوز، امیر دریادار پیمان جعفری طهرانی در اين مراسم اختتامیه جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرف"، اين جشنواره را طَی طريقی به منظور توسعه دريايی خواند و گفت : جشنواره ملی دريا مسير پيشرفت ما را برای رسيدن به توسعه دريايی همراهی ‌می‌كند اما آنچه بايد بدانيم آن است كه در نقطه فرهنگ سازی نقص‌‌ها زياد است كه بايد آنها را مورد توجه قرار داد.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود : در چنين جشنواره‌‌هايی، به تنهایی برد تاثير گذاری محدود است از اين رو نيازمند حجم بيشتری از اين گونه اقدامات هستيم. وی گفت : برآیند بررسی‌‌ها نشان ‌می‌دهد که شناخت جامعه در حوزه دریا و قدرت دریایی نسبت به سایر بخش‌‌ها خیلی پایین تر است. سطح آگاهی افراد جامعه نسبت به قدرت دریایی پایین است در حالی که لازمه رسیدن به آن، فرهنگ سازی در حوزه دریا و نقش آن در توسعه همه جانبه کشور است. امیر دریادار پیمان جعفری طهرانی ادامه داد: دریا به عنوان یک نعمت الهی ظرفیتی است که در صورت پی بردن مسئولان و دست اندرکاران امر به اهمیت آن ، ‌می‌توان از دریا در تولید انرژی ، حمل و نقل ، شیلات ، گردشگری ، صنعت مدیریت در بنادر و در دیگر بخش‌‌ها به طور مطلوب بهره برد.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد : باید با رشد آگاهی و افزایش سطح فرهنگ افراد جامعه نسبت به دریا و نیز فراهم سازی زیرساخت‌‌ها، جمعیت را به سواحل گرایش داد تا بتوانند برای ادامه حیات و تامین معیشت از مزیت‌‌های دریا استفاده کنند.دریادار جعفری تهرانی در پایان گفت گفت : دولت تدبیر و امید دراین حوزه راهکارهای فراوانی ارائه داد که از جمله آن تبیین نقش دریا در تامین امنیت ملی و توسعه بوده است.



  کد خبر : 2744
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :